ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

boldog születésnapot a nagyimnak!

2008.05.26. 11:48 csavarhuzo77

ehh, na megint eltelt egy hétvége. ismét nem vagyok semmivel se' frissebb. és ismét dolgozni kell. kellene. ma amolyan békávés napot tartok. megegyeztem magammal az elégséges szolgáltatásról, és annyi. azon felül nem akarok semmitse csinálni. rémes allergiám miatt bevettem tegnap az első allergia elleni pirulát, ami azt eredményezi, hogy zombiként élek tegnap délután óta. de próbálom nem koffeinnel ébren tartani magam. legalábbis nem annyival, amennyi már messze doppinglistás mennyiségnek számít. jelenleg háromnál tartok, de ha nem történik hirtelen valami, akkor a bevitt mennyiséget, sürgősen megemelem 33,33 %-kal.

tegnap gyereknap volt. mivel még nem örökítettem át isteni génjeimet (vagy nem szóltak róla), ezért a margitszigeti gyereknapon alanyi jogon, csak mint véradó vehettem volna részt. terveztem is ilyesmit, de mire kiértem, már kedves barátaim túl voltak rajta, úgyhogy nem álltam be a sorba. így persze teljesen bután néztem volna ki. éppen ezért kikölcsönöztem csili kiskutyáját. kicsi is, aranyos is, tehát szinte gyerek. vele róttuk a nyulak szigetét, meg ismerősökkel, akik alanyi jogon bírnak utóddal.

és tovább tolatva az időkontinuumban, említsük meg a szombati napot, ami igen-igen jeles nap volt. az én nagyim nyolcvanötödik (85.) születésnapját ünnepeltük szűk családi körben. (40 db ember) BOLDOG SZÜLINAPOT NAGYI! jó volt. bár igazság szerint, már elmúlt a jeles nap, de a titkos családi összejövetelt mostanra lehetett megszervezni. legviccesebb az utolsónak hazaérkező ünnepelt volt. körbenézett a kertben, majd széttárta karjait, és mint aki éppen valahol a sarki hentesnél összefut egy régi ismerősével feltette a kérdést: "hát ti?". utánozhatatlan. amúgy a buliról annyit, rendes családi összejövetel volt. sokat ittunk.

ennél sokkal több nem is történt a legutóbbi ittlétem óta, úgyhogy megyek aludni dolgozni!

ps.:hajrá bdg! (ugye?)

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr55487908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása