ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

arculatváltás/túra

2008.03.26. 17:07 csavarhuzo77

lassan kialakul a végleges külső. legalábbis míg meg nem unom és újfent át nem alakítom a blogomat. de ez nem mostanában lesz. (bár az már megfordult a fejemben, hogy, ha jön a jobb idő, ez a fekete szín nem lesz jó...) van zene is, képek is. apropó képek. aktuálisan a múlt heti nemzeti parkos túra képeiből tettem fel néhányat. és ha már itt tartunk, akkor a túráról is essen néhány szó.

mindenképpen érdekesen alakult. alapvetően jó volt. nagy élmény egy nemzeti parkot bejárni (már amennyire ez három nap alatt lehetséges). de tegyük hozzá, nem épp a legjobb passzban voltam. nem igazán tudnám megmondani mi volt az alapvető probléma, de valami biztosan. igaz, ezt más jobban észrevette, mint én. elég könnyen kaptam fel a vizet. így persze biztosan nem én voltam a legjobb  társaság. pedig nem volt semmi egetverő probléma. néhol a túra kicsit szervezetlennek tűnt. és - talán pont ebből adódóan - helyenként átalakult kissé a program. méghozzá szerencsétlenségemre úgy, ahogy azt én legkevésbé szerettem volna. mindezen felül egy emberrel volt némi konfliktusom. nem lényeges, mi volt. talán túlreagáltam a dolgot. mindegy, elmúlt.

ha megkérdi bárki, azonnal rávágom, hogy jól éreztem magam, mert így volt. még akkor is, ha volt, aki nem így látta. és pont ez az, ami miatt foglalkozom is a kérdéssel. mert magamtól már túlléptem volna a bajokon.

tekintsünk is előre, mert kár aggódni ennyit. hétvégétől talán valóban tavasz lesz. mindezeken felül holnap után segítséget nyújtok a leendő röpi-játékvezetők oktatásában. érdekes feladat lesz. már várom. viszont most rohannom kell, mert ma egy siketek sc - bdg csatát kell vezetnem, és nem szeretném, ha a csapatoknak rám kellene várni.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr3397823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása