ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

szinte semmi

2008.01.30. 13:31 csavarhuzo77

rég volt már tisztes bejegyzés, tehát most éppen ideje lenne. időm van is egy kevés, csak éppen téma, ihlet, meg hangulat, az hiányzik. unalmas már a mitörténtazelmúltnapokban jellegű bejegyzés. pedig erről szól a blog. csak az olyan stílustalan.

pedig történés is volt. hétvégén röpitorna. ahh, remek volt. az első két órában. aztán a maradék nyolcban már kevésbé. másnap meg... persze tudom én, az ember akkor menjen játékvezetőnek, ha bírja az ilyesmit. de van egy határ, amin túl már a legedzettebeknek is nehéz. (ezt most nem azért írtam mert én lennék az, csak úgy) szóval, mikor a második nap harmadik harmadában 24-10-nél a vesztes vitatkozni kezd egy ítéleten, ami talán a legszubjektívebb kategóriába tartozik, akkor nehéz. pláne, hogy ő ezt nem úgy teszi, mint sokan mások, hanem kioktatva. ingerülten. megfordult a fejemben, hogy annyit mondok: "rendben öreg, hibáztam! egyet. és te? te mennyit? hány rossz döntésed volt a meccsen? és hányszor szóltam, hogy ne szerencsétlenkedj már?" nyilván egyszer sem, pedig voltak borzalmas nagy hibái. hiszen ő is fárad. meg nem is ebből él. mindenki hibázik. persze nem mondtam ilyesmit. "megúszta" egy sárgával.

lecseréltem a böngészőmet. pontosabban kibővítettem a böngészőpalettámat. az IE7.0 mellé van még firefox és opera is. most testre szabogatom, próbálgatom őket. egyenlőre az opera tetszik leginkább. sosem hittem volna, hogy ennyire nagy a különbség. majd mondom az eredményt. valami statisztikát prezentálok. aztán lassan a blogomon is rendet rakok. zene, linkek, kinézet terén.

ma viszont n.g. barátomat elbúcsúztatjuk, hogy elröpülhessen a menü hazájába. egy teljes esztendőre.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr31317813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása