ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

istenek haragja

2007.10.26. 21:46 csavarhuzo77

az ókori mitológikus művekben a dráma mindig ott kezdődött, mikor valaki magára haragította az isteneket. aztán lehetett hosszú vontatott száz meg száz oldalakat hajókázni, hogy rendbe jöjjenek a dolgok. ezzel a ténnyel már reggel is tisztában voltam. sőt már régesrég tudom. ennek ellenére ma magamra haragítottam egy istent. illetve istennőt. nem is akármilyet. a halálét. ezzel kapcsolatban szokták mondani, hogy semmi jót nem említ a nagy álmos könyv ilyen esetekre. meg, hogy most már inkább ne nagyon barátkozzunk, mert lehet, hogy rendes csávó vagyok, de azért mégis rossz vicc az ilyesmi.

hogy tilla is értse, kifejtem! :D reggel a fejembe ötlött, hogy Ronaanisu istennő születésnapja kapcsán áldozatot mutattam volna be, de akkor az nem jött össze. már régesrég pótoltam volna e tettet, de csak nem sikerült. hát gondoltam felkerekedek és paripám hátán megmásszuk az olümposzt, esetleg olimposzt. tehát felültem a bringámra és pomázig le se szálltam róla. tervem szerint a kissé pocakos kék zakós portás bácsinak a kezébe nyomtam volna kis csomagomat, egy levélke kíséretében, melyben többek között az szerepelt, az átvett tárgyakkal kapcsolatos észrevételt akár azonnal a kapu előtt reszkető "futár" számára át lehet adni. ezzel az istennő kezébe helyezve a döntést, hogy akar-e érintkezni a nyamvadt futárral. hiszen, nem szép dolog kivenni a döntést egy istennő kezéből. hiszen ez kicsit galád dolog. ráadásul nem rajong ezért. (ugyan ki tenné) ám tervembe hiba csúszott. a felderítő csapatokat az ellenség elfogta, megkínozta és megölte. így tökéletes helyismeret nélkül kellett végrehajtanom az akciót. és fogalmam sem lehetett a nyilvánvaló tényről: az istenek hegyén nincs recepció!

improvizálnom kellett hát. dexter nem lenne rám büszke, mert a kíváncsiságom elhatalmasodott felettem, és jack bauer vagy még inkább bordás őrnagy durrbele módján telefont ragadtam és kicsaltam az istennőt a szabadba. (a tudakozó tudja az olümposz számát!) volt meglepetés az kétségtelen. persze tudtam, hogy a kész tények elé történő állítás meglepetést szül. szerencsére gyarló életem, akkor ott még meghagyta, de valószínüleg gonosz tettem bütetésért kiált. állok elébe, hiszen hibámra kevés mentség van. tudtam mit teszek, tudtam, mit okozok ezzel. DE!!! nem így terveztem, és csak a jószándék vezérelt. most meg majd igyekszem jóvá tenni...ha lehet. (lehet?)

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr58209237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilla 2007.10.26. 22:54:17

Már megint... Te sosem tanulsz... Ehh milyen világ úr vagy te??? Remélem megkímélik az életedet...

Ronnanisu 2007.10.27. 14:49:03

PONT TE fejtetted ki a minap, hogy mennyire ismersz s én ezt elhittem, PONT TE írtad azt nem oly régen, hogy megértesz és elfogadod döntéseimat, PONT TE állítottad magadról h türelmes ember vagy, s most PONT TE vagy az aki mindezek ellen cselekedett... és pont munkaidőm csúcsában amikor egyébként is ... áhh, mindegy! Beszélhetek én neked... *morc* ... *nagyon morc*

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.10.27. 15:02:01

mint mondtam, tudom, hogy hiba volt. de azt nem mondtam, hogy türelmes vagyok. azt mondtam, kitartó vagyok és igyekszem türelmes lenni. és, mint említettem, nem egészen így terveztem, ami ugyan nem mentség, de a történet egészéhez hozzátartozik (ne légy morc! lécci!)

Tilla 2007.10.27. 15:22:50

Ronnanisu találj ki neki valamilyen kegyetlen bütetést, mert most megérdemli!!!!

Ronaanisu 2007.10.27. 15:25:45

Hát nem is tudom... vmi ötlet Tilla?

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.10.27. 15:29:52

1. a bünti jogos, és állok elébe
2. azért az, hogy tudom, mit tettem, és ezzel mit értem el, önmagában sem kis büntetés. mert én csak jót akartam, és többé-kevésbé átérzem, mi lett helyette...

Tilla 2007.10.27. 21:14:17

Forgassuk grafitba

Ronaanisu 2007.10.28. 16:27:01

fülhegyig grafitosnak lenni jó! x)

tehát... mikor menjünk moziba? beszéljétek meg ti aztán csatlakozom, nekem több ráérő időm van mint nektek.

Tilla 2007.10.29. 11:43:55

Jelen pillanatban a teljesen ráérős napjaim:
Nov.7,17,18,22,26,30
Olyan napok, amikor délután szabaddá tudom tenni magam:
Nov.5,6,19,20,23,24,25,29
Válogassatok :)
Ha kb. 2 héttel előtte tudom A napot, akkor van esély rá, hogy még cseréljek is :)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.10.29. 12:20:54

nekem ebből a hétvégi időpontok szimpatikusak, de előre nem szoktam tudni a meccseimet. péntek du, általában jó, szo-vas, ha előre tudom, szabad lehet.

Ronaanisu 2007.10.29. 21:20:53

segíthetek Uraim? mit szólnátok egy november 17-hez? :)

Tilla 2007.10.29. 22:08:20

Én benne vagyok! Beixeltem és megrendelem az hasadékot az idővonalon

Ronaanisu 2007.10.30. 00:29:18

Jiiijjjj x) fantörpikus!

csavarhuzo · http://csavahuzo.blog.hu 2007.10.30. 14:08:21

yepp! de azért ne reggelre gondoljatok, mert napközben meccsen vagyok...

Ronaanisu 2007.10.30. 16:09:43

este 6-7? hm?

(a hm-t Emesésen - lásd bizonyos banki reklám - képzeljétek oda)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.10.30. 16:23:31

ha csak nem vagyok olyan peches, hogy pont akkor kapjak villanyfényes meccset, esetleg 16 órásat nagytétényen, akkor rendben.
süti beállítások módosítása