ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

az év 41. hétfő estéje

2007.10.09. 09:33 csavarhuzo77

tegnap nagyjából semmi nem történt. munka, foci. előbbi fejben, utóbbi fizikailag fárasztott le. volt dolgom mindkét esetben. aztán este msn. de a kollegina nem jelentkezett be. egész nap semmi hír felőle. egyik játékvezető kollégával folytathattam csak csevelyt. vele röviden, jelentőd információcserével bonyolítottunk némi kommunikációt a hétvégi mérkőzésekről és a szerdai esetleges sörözés/bulizás tervekről.

ezek után még vártam egy keveset Renoistra, hátha felbukkan, de nem. pedig délután sms-ben jeleztem, ha én tettem rossz fát a tűzre, akkor osszon ki szépen, de semmi. tán pont ez volt a baj. mármint a túlzott igyekezetem. tudom, hogy nem ez a kefvenc időtöltése. mármint az őrült zaklatókkal való kommunikáció. pedig én semmi rosszat nem akartam. :(

mellesleg blogja is érintetlen péntek óta. picit aggódom. de örök optimistaként remélem, semmi gond, és hipp-hopp vidáman visszatér közénk. legfeljebb rám haragszik majd picit. ezen reményekkel lefeküdtem és magamévá tettem egy újabb epizód dextert elalvás előtt. ez már egy olyan rész, amit a televíziós sugárzásban is láttam, de akkor összefüggéstelennek tűnt pöppet. most ez így más. meg ez feliratos ám! innem üzenem tillának, hogy továbbra is csak a fájlcserélős megoldást ismerem, mint olyat, de a saját készletemet szívesen felajánlom megtekintésre. kiírva mondjuk egy dvd-re.

csütörtökön ex-névnap. mivel együtt táncolunk, kéne valami ajcsi. tök szupcsi lenne, ha lenne ötletem, de nincs. most, hogy már ex, kicsit nehezebb ajándékot venni. másként kéne gondolkozni ajándék téren, de nem áll át az agya az embernek. úgyhogy még töprengek.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr2190973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása