ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

nass

2007.09.23. 22:43 csavarhuzo77

reggel még nem indult zökkenőmentesen a nap, majd picit romlott a helyzet. az egész napos punnyadás következtében semmiheznincskedvem hangulat uralkodott el rajtam, majd némi lelkiismeretfurdalás, hogy egy egész hétvége semmittevéssel telt. közben a kedves pajtásaim is értesítettek, hogy a hatórás mozi nyolckor lészen. ráadásul már kaptam egy előzetes kritikát, hogy a csúcsformában harmadik része már nem is olyan jó. ezek után nem akartam kimozdulni itthonról végleg. főként, hogy újdonsült msn-partnerem délután újra megjelent és beszédbe elegyedtünk. mivel ez már napok óta igen kellemes elfoglaltság, hát komoly dilemmát okozott az idulás. azért persze mentem. és bár a délutáni beszélgetésről így sajnos le kellett mondanom, a film fantasztikus volt. (pontosabban a trécselést félbe kellett szakítanunk Az Egy Pidivel) annyit röhögtem, mint már régen. javasolnám mindenkinek, hogy ne hagyja ki. ráadásul az első két résztől teljesen független, így élvezhető anélkül is. de azokat sem érdemes kihagyni! nem villantanék részleteket, mert ez így egy az egyben fantasztikus volt. asszem ezt még meg fogom nézni.

és programoknál tartva, 26-tól wc-történeti kiállítás a millenárison. felemelő téma! :D de valahogy azt gondolom, érdekes lehet. mint ahogy a már szombat óta tartó world press photo kiállítás is az. ebben bizonyos vagyok. ez mindig érdekes. és ott van még a pidi által beharangozott titanic kiállítás. végre arra is szereztem utitársat!

most kéne írnom a beszélgetéseink részleteiről, hogy tilla kíváncsiságát is kielégítsem. több okból nem teszem ezt. egy, beszélgetéseink témája felölel mindent. olyan minden tevékenység mellett semmiről is sokat és sokszor bármiről semmit típusú beszélgetések, vagyis hosszú lenne. kettő, semmi olyan nem "hangzott el", ami tilla piszkos fantáziáját megmozgatná, három, csak, mert én ilyen vagyok. mindenesetre mi jól elvagyunk. (nagyképűen azt írom, hogy mi. és kész!)

ráadás! megosztom mindenkivel, mit is szoktam én "nassolni". alkalmanként persze. sajt, valamilyen kemény vagy, penészes, de abból nem mindet szeretem ily formában. erre, áfonya, vagy erdei gyümölcs lekvár és esetleg valami savanyúbb alma. mindez száraz vörös borral!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr12174704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Egy Pidi 2007.09.24. 02:12:30

xD sacc/kb pontosan :D Mesmeg jó csapat vagyunk :)

Tilla 2007.09.24. 17:12:57

Ha már meg lettem szólitva...
A fantáziám nem piszkos! Bár szivesen hallanék kompromitáló részleteket kettőtökről, de ahogyan az utóbbi postokból kiveszem kapcsolatotok még a bimbózás fázisában van :) Aztán hogy mi lesz belőle - ölelés, vagy baráti hátbaveregetés - az majd kiderül számunkra postjaid gyakoriságának megritkitásából, vagy szinten tartásából. Hiszen valahonnan kell majd időt rabolnod a kapcsolat szinesebbé tételése és van egy két olyan dolog, amit érintetlenül kell hagynod, úgyhogy Mi - postjaid fanatuks olvasói - fogunk hiányt szenvedni a borg kapus postjainak ritkábban való megjelenésével. De "sajnos" van egy olyan érzésem, hogy hátbaveregetés mellett maradtok, max hátsimogatás, mert fontosabbnak tartjátok a barátságot. Van még egy sajnosom. Ha mégis a másik lehetóség mellett döntenétek (ölelés), akkor SAJNOS nem fogjátok számunkra "láthatóva" tenni azokat a boldog pillanatokat, amik kielégithetnék mindenki piszkos fantáziáját. Na ez hosszúra és érthetetlenre sikeredett. Lehet hogy ezért nincs blogom?

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.09.24. 17:25:53

höhh! nem, egyáltalán nem érthetetlen! minden tiszta és világos. szerencsére a borg kapus közben a Világ Ura lett, így könnyedén néhány plusz órát csempész egy napba, tehát minden megoldható! :D mellesleg blogolhatnál bátran, én is szoktam összefüggéstelenül írni. szerintem az a legszórakoztatóbb.

"postjaid fanatuks olvasói"

ezért viszont külön figyelek, hogy ne ritkuljon!

Pidi (utoljára "így") 2007.09.25. 15:11:18

Megígérem Tilla barátunknak, hogy meg sem próbálom csavit (már csak azért is nem, mert hát ki merne eltéríteni egy Világurat) rossz útra vezetni, tehát rajtam nem múlik hogy pötyög-e tovább vagy sem.

Csavi... Önnek van autogramcíme? x)))
Küldök felbélyegzett válaszborítékot!
süti beállítások módosítása