ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

sport-tv

2007.09.16. 20:01 csavarhuzo77

nem vagyok egy motorsport-rajongó, de ma végignéztem talma versenyét. izgalmas volt. állítólag az idény legjobb futama. lehet. talma jó helyen volt, majd a toronymagasan vezető pasini bukása után élretört. aztán ott páran még elbírkóztak. én már beletörődtem, hogy második lesz, legnagyobb ellenlábasa mögött, mikor a kommentátor még mondogatta, hogy meg lehet előzni, de várni kell még. én már-már lehülyéztem, mert az utolsó kőrben történt mindez. aztán talama előzött, még két kanyar, ember visszaelőz és nyer. hát igaza lett a tévéembernek. ez nem jó, de talma világbajnok lesz és kész. így döntöttem.

volt valamikor egy posztom, amiben a vueltán résztvevőkről tettememlítést. megemlítettem pár nevet. nos nincs vége a vueltának, és legkevésbé sem akarom itt fényezni magam (de akarom!!!), de azért érdemes oda visszatekinteni! említettem - többek között - bodrogit. a nagy kronón második lett ,tehát kiszaladt az a bizonyos eredmény. remélem a vébén hasonlóan jól megy neki. pereiro sioval kapcsolatban tévedtem, bár neki a neve is sokat nyomott a latba, mikor megemlítettem, és mivel kiesett, ki tudja, mit érhetett volna el. valószínűbb azonban, hogy nem sokat. schreck tényleg inkább a neve miatt került ide, míg rubiera csúnyán átvert. illetve a discovery, mert mást rántottak elő a kalapból. akit még megemlítettem, denis menchov. a vuleta éllovasa. de tényleg nem akarom fényezni magam, mert ott is megjegyeztem, én őket (is) figyelem, de nem feltétlenül ezek az emberek nyerik a vueltát. de aztán lehet, hogy mégis.

"jön ferenc és az édesapa. az emberek felszisszennek!" nem tudom, mi a törénet. tv2 napló, véletlenül kapcsoltam ide. de ez a két mondat olyan drámai, hogy ide kellett szúrnom. valakinek a tragédiáját kiszúrta a tévé és most ilyen és ehhez hasonló mondatokkal kötik le a nézőket. továbbkapcsolok. sportcsatornákon sport. ezt nem kommentálom. rtl klubon valami agyromboló német sorozat. szerintem ezekből nem fogynának ki ezer év alatt sem. viasat 3, az ezer éves família kft. ott most ezek futnak, múltkor angyalbőrben bemutatót láttam. hbo. a nem olyan csúnya jennifer aniston valami romantikus vígjátékban, amit volt szerencsém az exemmel megnézni, de már nem sokra emlékszem belőle. nyilván nem én akartam látni. de rendes pasi vagyok, kapható az ilyesmire! m1. IGEEEEEN! buci ezredes (vagy mi) újra akcióban. na ezt megnézem.

mindjárt az elején hihetetlen jelenet. motoros tolvaj futszalad. hőseink üldözik. (elég idétlen amatőr üldözős jelenet, de ezt hagyjuk) gyalog fut és beleesik egy építkezésen a friss betonba. pont egy fekvő embernyi van ott. micsoda véletlen! rendőr mondata: "ebbe köss bele, ne a járókelőkbe!" egy jelenet ezért a mondatért. istenem de szánalmas!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr50167190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pidi aki Alfred is (dolgozgat) 2007.09.17. 15:26:01

Hahh! x) No igen, a tévéműsor vasárnaponként... mosolyogtatóan szánalmas. Én a Naplónál ragadtam ("széparcú barátunk" Zámbó öcsi is részt vett ám benne, mit hagytál ki csavi! x))), 8-kor áttértem az Apafejre rtl-ékhez, bár már sokszor láttam a filmet, inkább Adam Sandler többször, mint holmi hidrogénbombafelhők Jericho-ban egyszer.
Bucitól én személy szerint rosszul vagyok x)
Aniston-t viszont én is szeretem!

Smilodon 2007.09.17. 17:21:00

Bazz, elfelejtettem Buco felugyelot!!!
süti beállítások módosítása