ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

nem akarok skót játékvezető lenni

2007.09.13. 19:09 csavarhuzo77

tegnap eb selejtező volt. az eredmény papírformaának mondható, de nem ilyen egyszerű. talán eezel nem is érdemes már foglalkozni, de mégis. mert én ugye játékvezető volnék vagy mi. és itt a játékvezető erősen érintett a kérdésben. mert hogy akkorát tévedett (?), amekkorát nem nagyon illik. olvastam, hogy húsz perc alatt nem illik tíz emberrel sem három gólt kapni. ez így van, de ne feledjük. épp vaódi bravúr készült. hasonló se volt még ezekkel a fiúkkal. nagyon össze lehet törni ilyenkor. nem egy gól ide, hanem egy ember előny oda. azért az nem mindegy.

 

persze való igaz, ezek a fiúk profik, tehát érzelmeknek itt nics helye. nem tudnék vitatkozni ezzel a megállapítással. de azért azt se feledjük, mi történt még. a kapusunk agyrázódással védett. a szerkezetátalakítás még nem sikerült, mikor a törökök, ezt kihasználva gólt szereztek. csak egyet. ekkor a kapust le kellet cserélni. a kapuscsere sosem jó. összezavarja a védelmet, az új portás pedig nehzebben lendül játékba, mint egy mezőnyjátékos. én már csak tudom. az új kapus azonnal kapott is egy gólt, amiért nem lehet hibáztatni. majd a hosszabbításban szegény balogh be is ütötte a bőrt a kapunkba. hát ez is megesik. de nem mentegetem őket. ez van.

a meccs után bevetettük magunkat az éjszakába. igen jót buliztunk. még össze is pajtiztunk egy kisebb társasággal a morrison'sban.persze ennek egyenes következménye volt, hogy ma nem dolgoztam. elintéztem pár ügyemet, amivel elmaradásban voltam. úgyhogy nem telt haszontalanul a nap. ja, és hazafelé hajnalban ettem egy szenyát az oktogonon lévő subwayben. felfedeztem, hogy érdekes a nyitvatartásuk. 08-08-ig. miért? persze logikus, miért legyen 0-24-ig, de azért meglepő. szimpatikusan meglapő. :) én sem négykor kelek. 3:57-kor. mert miért négy?

délután még arra is volt időm, hogy befejezzem a fűrész trilógiát. kicsit más volt ez, mint az első kettő, de érdekes. a vége különösen, mivel nyitva hagyott némhány kérdést. ezekre persze van tippem, de inkább megvárom a megvalósítást. biztosan lesz meglepetés. pidi oldalán azt láttam negyvenkettőt kell még aludnom. így teszek.

addig olvasgatok. smilodon, valami ajánlat? a hatásvadászattal igazad lehet, de azért nekem az egész tetszett. és mikor nem olvasok, elmegyek moziba. mindenképpen szeretném megnézni a bourne ultimátumot. egy ismerősöm már ajánlotta dvd-n, de az nem olyan. nincs benne mozifíling. persze ez megint olyan film, hogy az ismerősök közül nem találok olyat, aki el akar erre jönni. ja és a törést is meg akarom nézni. meg a simpsonst. na megint mennyi lemaradás, ááááá. valami moziklubba kellene tagságit vennem. vagy alapítani egyet. na majd alakul.

asszem még akartam valamit, de nem jut eszembe. hát majd legfeljebb újra írok. ráadásként egy vicc az utókornak:

három nőt kiképeznek houstonban. kérdezik őket sorban a végén:
- hova szeretne menni?
- én a marsra - mondja a vörös. - mégis az a vörös bolygó!
- én a vénuszra! - mondja a barna. - az igazán nőies.
- én a napra! - vágja rá a szőke.
- de hát az nagyon meleg, olyan technológia még nem létezik...- válaszolják a tudósok.
- nem baj, majd éjjel megyünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr68164779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tilla 2007.09.13. 19:25:18

Nekem a Törés nem jött be... Lehet hogy túl sokat vártam tőle, meg az is lehet, hogy az volt a probléma, hogy tudni lehetett a megoldását a dolognak és nyilvánvaló dologra nem figyeltek a nyomozók, de lehet, hogy csak én vagyok olyan nagyon okos :) A Simpsons jobban tetszett, bár nem olyan jó mint a 20 percesek, de jobb mint a többi 20 percesből készült egészestés mozi, már ha érthető vagyok :)

Smilodon 2007.09.13. 19:58:35

Konyvet most sajnos nem tudok ajanlani, mert gyakorlatilag a Mobil ota nem olvastam ujat - regi Galaktikakkal mulattam az idot...
Simpsons-t viszont csak ajanlani tudom, reszemrol idonkent sirtam a rohogestol - szo szerint folytak a konnyeim.
Ezt igy azert nem jelentenem ki kategorikusan, hogy nem olyan jo, mint a 20 perces epizodok, leven azok kozott is voltak jobbak-rosszabbak. Szerintem melto a sorozathoz, de ez az en maganvelemenyem, es egyebkentis elvakult rajongo vagyok :-)
Egyebkent a csengohangom a "Spiderpig, Spiderpig..." kezdetu orokzold slager :-)
süti beállítások módosítása