ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

szezonkezdet

2007.08.22. 09:25 csavarhuzo77

nos jó reggelt mindenkinek! ma arra gondoltam, megosztom egyik kedvenc táncos videómat a nagyérdeművel. lassan úgyis szezon van! foci is, de arról nincs videó. persze lehetne épp, de most nincs.

tegnapi nap elég érdekes volt. mikor 10 perccel a munkaidőm végén arra gondoltam, menni kéne, akkor megcsörrent a telefon. az jutott eszembe, nem kellene ezt felvenni nekem. de azért szorgalmas dolgozóként felvettem. itt követtem el a nagy hibát. jött a kérdés, ki marad bent nálunk a műhelyben. én meg rávágtam a választ. senki. miért is maradna. nos a javítás. ja igen, de délután? hát persze, hisz a főnök megmondta. ja - válaszoltam - neked talán, de nekem nem. ettől persze a probléma megmaradt, hogy ki fogja megcsinálni a melót. ember már sehol, akit befoghatnék. idegesen vitatkozom. leginkább magammal, néha a "szomszéd" főnökkel, hogy miért kell engem szivatni. ekkor jön a mi közös főnökünk. most már ő is üvölt. illetve most már csak ő. miért nincs itt senki? - hangzik a kérdés kilóméterekkel odébb is. én meg probálom magyarázni, hogy tán azért, mert vége a munkaidőnek. hiába van igazam, ezzel csak hangerőnövekedést és újabb leba...t harcolok ki. nekem kellett volna kitalálnom, hogy valakinek maradni kell. erre már én is felemelem a hangomat. és a főnökéhez képest még halkan, de figyelembe véve, hogy kivel is beszélek hangosan és ingerülten közlöm, hogy szerintem nem én vagyok a hülye (sic!), hogy itt vitatkozunk, de egy órát hajlandó vagyok áldozni az időmből és megcsinálom, csak mindenki hagyjon békén. főnöktől még egy hangos megjegyzés, hogy övé legyen az utolsó szó, tőlem undor az arcon és harci kedv, "szomszéd" pedig próbál tompítani, de csak idegesít. darab később elkészült. én a kisfőnök két kezemmel és egy géppel megokoztam. majd dühösen távoztam, tudván, hogy ráért volna reggelig. (ez reggel ki is derült.) nagy rohanás haza, ahol mintegy 15 másodpercet tölthettem, mert vártak a labdarúgó szöviben.

éreztem, hogy annak a meglátogatása sem lesz egy maradandó élmény. hát sajnos megint csak igazam lett. (úgy tűnik nem tudok tévedni!) 8 ember beszélt sok-sok mondatot mondtak. mindet hallottuk már. de szorgalmasan végigültük. persze van, aki majd ezek után sem tudja, mit kellett volna csinálni ekkor vagy akkor, de ez van. én meghallgattam. viszont a sportkollégákkal ((c)horty gábor - sportklub) jót söröztünk. így sikerült elég későn hazaérnem. kissé álmosan sikerült hát ma bejönni a dolgozóba, de itt vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr17145792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pidi · http://www.puppetmaster.blogol.hu 2007.08.24. 23:29:40

Klassz!!! Kedvet kaptam én is x)
süti beállítások módosítása