ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

térdem lesz végzetem

2007.10.01. 11:22 csavarhuzo77

tegnap estére gyakorlatilag elviselhetetlenné vált a térdfájásom, így "kitudjakire" mindössze egy órát voltam képes várni msn előtt, aztán elvonultam. (de nincs harag!) reggelre valamivel jobb lett, de nem az igazi. már délután a 12 évés emberkéknek vezetett meccs előtt is fájt, de a műfüvön rohangálás végképp nem javított az állapotomon. még bucó felügyelőre is csak nehezen tudtam koncentrálni.

reggel aztán láttam is, hogy a kisasszony megérkezett ugyan msn-re, de csak miután távoztam. igyekszem bepótolni a társalgást. főleg, hogy pénteken olyan jól sikerült "megértenünk" egymást találkozás ügyében. szerencsére sértődés nem lett belőle. majd bepótoljuk. (ugye? :D)

reggel olvasva blog-kolléganőt elgondolkodtam, lehet, hogy az a bizonyos bekezdés célzottan nekem szólna? ez esetben olybá tűnhetett viselkedésem, hogy abból következtet? nem, hisz akkor inkább megmondta volna. nem célozgat. vagy nem volt rá alkalma? vagy csak "üldözési mániám" van. és ezt csak világgá kiáltotta, én meg már mögé látok dolgokat. ejj, ez a gondolat, tán nem kéne, hogy kikerüljön. nem akarok én rosszat magamnak! vagy ki kell, mert megfogalmazódott bennem és legfeljebb eltitkolhatom, de ez a tényen még semmit nem változtat. kiteszem hát. (ha e sorokat olvassa valaki, akkor az utolsó utáni pillanatban sem gondoltam meg magam!) nem hiszem, hogy ártanék magamnak. (másnak pláne, azt még kevésbé szeretném!) ha mégis nagyképűnek és mindent magára értő okoskodónak tűnnék, hát magamra vetek majd. én csak gondolkodom és gyanakszom. és hát mint ilyen, gyakran rossz következtetéseket állapítok meg. de ez egyszerű gyarlóságom, nem több. főleg, hogy rengeteg dolog van, miben egyetértek a szerzővel. s van, amin én finomítanék. vagy tán csak rosszul értettem a sorokat, és akkor még ezt sem tenném. na mindegy, ebben nem akarok jobban elmerülni, hisz már így is elég érthetetlen vagyok azt hiszem. meg tán, ha kérdeznék...

ja, és reggelre enyhült ugyan a térdbajom, de most, délhez közeledve ismét szenvedek! este meg foci... tudom, tilla, öreg ember ne ugráljon!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr44182221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Renoist 2007.10.01. 16:43:46

"ugye" ;)
Ööö azok a sorok melyekre gondolsz (melyekre szerintem gondolsz)általánosságban érthetőek, nem céloztam vele senki konkrét emberkére. Csak kicsúszott... Mint mindíg x)
süti beállítások módosítása