ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

az első

2010.01.01. 23:25 csavarhuzo77

nos boldog új évet mindenkinek. íme az első poszt, senki nem mondhatja, hogy idén nem húzok bele. ráadásul elég rendhagyó lesz a poszt, mert sokáig és lassan fog megszületni a terveim szerint. az egész még 2009 januárjában kezdődött, mikor is rábeszéltek, hogy vezessek a 2009 perces röplabda tornán érden. beadtam a derekam és végig szenvedtem a majd' 33 és fél órát. majd a végén megfogadtam, ilyen hülyeségre még egyszer nem leszek kapható. idén a torna 2010 perces és már január másodikán nulla órakor elkezdődik. és én persze itt vagyok...

a torna kb 20 perce elkezdődött. játékvezető társam (egyik a kettőből) vállalta az elejét. így én most még csak pár képet lőttem el és megírtam ezt a posztot.

2010.01.02, 06:05. nos túl vagyok az els etapon. levezettem a 4 meccsemet. úgy osztottuk be, hogy 4 vezetés 8 pihenés. mondhatni zökkenőmentes volt. most 320 perc pihenés következhet, amit muszáj tényleg pihenéssel töltenem, mert már érkezéskor sem voltam friss. jó éjt!

2010.01.02, 14:12. túl a második etapon nézzük meg miről is van szó. mi ez az egész egyáltalán. szóval kitalálta valaki még réges-régen, milyen vicces dolog, ha adott évben olyan hosszú sporteseményt rendeznek, mint az évszám. ráadásnak, pár röpis kitalálta, legyen ez az év els sporteseménye. van A és B csapat. mindkettn belül vannak "alcsapatok", "csapategységek" vagy valami. így van A1-A5 és B1-B5. akik neveztek, azok a csapatukkal az A1-B5 valamelyikét foglalják el. és végül is A játszik B-vel egy gigameccset. na és ezt a nagy hatalmas szívást vezényli három játékvezető. köztük én. most túl az első bő tizennégy órán, részemről nyolc meccsen, vagyis meccs-részen (40 perces egységekről van szó), egy ebéden, két sörön és részletekből összeadva mintegy másfél óra alváson, ismét pihenhetek egy keveset.

rám is fért. a vége felé már volt olyan meccs, amin olybá tűnt, a labda is lassítva repül, és a kezemet felemelni olyan nehéz volt, hogy meg kellett néznem, nem aggatott-e rá valaki egy tankot.

2010.01.03, 05:53. nos. levezettem még két etapot és aludtam másfél órát. ittam két jégert és segítettem átrendezni a termet, miután beázott a pálya köepén. dióhéjban ennyi történt. valójában zombivá változtam. 4x4 meccs. az 16x40 perc. ha jól saccolok, akkor 640 szumma. vagyis 10 óra meg még negyven perc. ha összeszámolom, akkor meccsenként cca 70-80 pont, vagyis köbö 1200. mindegyiket megelőzi egy nyitás. tehát minimum 2400 fújás. féj a fogam, ahogy tartottam a sípot. fáj a rekeszizmom, ahogy megtámasztottam a sípolásoknál. amúgy köszünöm, jól vagyok.

és végül befejeződött. a beázás és a rendezkedés miatt, csak 9:45-kor telt le a 2010 perc, ami ugye érdekes, de lement. mindenki elégedett volt. minket játékvezetőket szokás szerint beállítottak a tömegbe, hogy aztán le se sz.... nekem nem is tűnt fel, mert egy évvel korábban ugyanez volt, de volt, aki meglepődve kérdezte, hogy-hogy meg se köszönték, mikor mindenkit szinte név szerint emlegettek. van ilyen. túl fogjuk élni!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr611638373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása