ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

itt van az ősz

2008.11.17. 20:33 csavarhuzo77

felemás hétvégén vagyok túl. rögtön kezdem a negatív részével. egyrészről rengeteg minden zsúfolódott bele, minek okán nem is igazán pihentem ki magam, és ráadásul csilimmel sem tudtam elegendő időt tölteni, pedig... de ezt majd később.

kezdődött tehát pénteken. az első igazán pozitív élmény (a két és fél óra próba után) akkor ért, mikor megérkeztem csilimhez. ő ugyanis "nyamival" készült. névszerint mákosgubával. azzal a fajtával, ami össze van sütve. egy százas skálán kábé 120 pontot adnék rá. egy orgazmussal felért. addig ettem, míg mozdulni tudtam. és aztán később még összeértek az ízek. ahh, nem is folytatom, mert tele lesz nyállal a billentyűzet.

szombaton remek röpitorna, hat meccs. ki lehetett bírni, de jobb lett volna pihenni. délután (újabb mákosguba orgia után) csili meccsére topogtunk át. mint kiderült egy játékvezetővel kevesebb volt a szükségesnél, így beugottam. kiderült, nem hiába. csilim viszont nem játszott. de a meccsről és az azt követő eseményekről nyilván majd ő fog firkálni. mindenesetre az edzőjének "elintéztem" egy sárgát.

utána pedig hatalmas ivászat a csajokkal. az sem volt rossz. nyilván férfitársaim megértik, hogy élveztem húsz lány társaságát...

eljött a vasárnap is, ahogy ez ilyenkor lenni szokott. pakolás, amiből szinte semmi nem látszik, de éppen eléggé fárasztó volt. délután pedig csili nagyijához voltunk hivatalosak. ez minden esetben óriási zabálással jár, nem volt ez másként most sem. de mivel elég korán indultam, ezért még fotózni is volt némi időm a gellért hegy közelében. akit érdekel, az nézegesse. ott van a többi kedvenc között pár darab. katt:

csavarhuzo: kedvencek

ma ismét munka, majd próba. fáradok, de kitartok, nemsokára jön az én csilim, akivel pont egy éve csattant az első csók! siess szisza!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr38774337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tilla 2008.11.18. 05:00:40

akkor ma nem mákosguba orgazmus volt? :)
süti beállítások módosítása