ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

gasztro poszt - étteremajánló

2008.09.15. 13:28 csavarhuzo77

ha lenne a blogomban étteremajnánló rovat, ez a poszt most minden bizonnyal ott szerepelne. így, hogy nincsen, megy a többi közé. szeretek enni, ez nem is lehet kérdés. és szeretem magadni a módját is, így néha napján elvetődünk valami étterem félébe. nos tegnap is így tettünk. célzottan mentünk, mert egy ismerősünk dolgozik ott. nevezett ismerős csili apukája. ha én valami gasztro-kritikus lennék, most nyilván felmerülne, hogy elég etikátlan lenne ilyen módon kritikát írni az étteremről, de nem vagyok, így aztán azt írok, amit akarok. (éljen a webkettő!)

szóval elcaplattunk tegnap délután a trattoria nevezetű vendéglátóipari egységbe. a hely a rádai utca 16. alatt található. mivel a ráday utca nemrég átalakításon esett át, csinos kis sétálóutcában masírozhattunk. apró szépséghiba csak annyi volt, hogy az időjárás nem volt épp kegyes, valamint a kálvin téri építkezősdi, minek következtében jelenleg autóval is járható a sétálóutca. sebaj, az idő sem volt elviselhetetlenül zord és a forgalom sem nevezhető veszélyesnek. (kb 2 autó tíz percenként)

a hely külsőre is szimpatikus volt, és bár kacárkodtunk a fűtött terasszal, mégis inkább bevonultunk. jól tettük, mert bent is pofás a hely. hogy milyen módon fogadnak egy átlagos vendéget, arról nem sokat tudunk, mivel mi ugye ismerősként érkeztünk. ettől függetlenül az ott dolgozók szimpatikusnak tűntek.

hogy ne aprózzuk el, lassan kialakítottuk a napi menünket. ahogy illik végig ettünk-ittunk egy teljesen komplett ebédet. aperitif, leves/előétel, főfogás, bor, desszert, digestiv, kávé. a kezdetnek fogyasztott pálinka állítólag házi. mindenesetre nagyon rendben volt. bár ez még nem elég, hogy egy étterembe sűrűn járjon az ember. a levesnél már azonban érett az elhatározás, hogy ide még eljövünk. vargányakrém leves juhtúrós galuskával elnevezésű volt az első fogásom. ezalatt kedvesem egy salátát evett, aminek a nevét már elfelejtettem. az ízét viszont nem, mert természetesen belekotnyeleskedtem. mivel volt kimért vörösbor, ezért úgy döntöttünk, azt iszunk. egy merlot és egy olasz bor volt a kiválasztott. utóbbi nevét szintúgy elfelejtettem, de nem is baj, a merlot jobb volt.

következett a főétel. csilim borsos szűzérméi nagyon rendben voltak. látványosan mutattak a szögletes tányéron, és az íze sem volt utolsó. főként a valóban tört és nem őrölt bors volt szimpatikus. szerintem ugyanis óriási különbség van a kettő között. ez a durván darabos cucc nagyon ment a húshoz. nekem az elején hamarabb sikerült kiválasztanom a főfogást, mivel mintegy véletlenül a csípős tarjánál csaptam fel az étlapot. rögtön éreztem, hogy a krumplival egybesült igazi hús nekem van kitalálva. és nem is bántam meg a választást. ahogy mondani szokták felért egy fél orgazmussal.

mivel desszertnek többen is erősen ajánlották a brownie-t ezért mindenképpen kellett egyet rendelnünk. viszont a kíváncsiság hajtott, úgyhogy egy joghurtos epertortát is az asztalra csapattunk. nem volt rossz! sőt! ám a csokis cucc, hmm, na igen, azt nem véletlenül ajánlgatták oly nagyon.

így azt kell mondjam, akár ismerős a helyen, akár nem, tökéletesen elégedetten és jóllakottan távoztunk. még úgy, hogy semmi ellenszolgáltatást nem ígértek, is merem ajánlani! :D

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.