ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

idénykezdet

2007.09.29. 22:25 csavarhuzo77

a tegnapi napom messze nem úgy alakult, ahogy terveztem. több, mint mozgalmas volt. munka, majd haza, majd röpiszövetség. nagy nagy rohanás. közben pidi/yazoo/reno lemondta a találkozásunkat. ez mondjuk nem volt szép, de meggyőzött, úgyhogy nincs harag. most legfeljebb tilla lehet mérges ránk. miközben a szövetségben voltam, hívtak focizni. mivel ekkor az esti program már ugrott és a táncedzést is lemondtam már, belementem, bár cinkes volt, hogy odaérek-e. odaértem. viszont a felforgatott csapat miatt sikerült elérni, hogy gyalog jöttem haza. nos a busszal nem mindig volt szerencsém, ezért levezető kocogást is tartottam. :D zolit nem kell lefejeznem, mert nem fáztam meg!

ma meg debütáltam az idei focibajnokságban. elsőre egy magas szintűnek ígérkező női U17-hez volt szerencsém. békés volt és egyáltalán nem vészes. viszont nagytétényben volt. na az nagyon messez van. nem, ez még annál is sokkal messzebb két óra volt oda az út. ááááá, ez kegyetlen! délután kis sütögetés haverokkal, most meg tv, pihi. pidi. előkerült!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr21180971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajon ki... 2007.09.30. 18:45:13

Azért ugye nincsen harag? *sűrűn és ijedten pislog*

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.09.30. 18:58:20

vajon ki...:nincs természetesen, sőt én kérem, hogy a türelmetlenségemet ne vedd zokon!
tilla: dc egy progi, netről le lehet tölteni, és fájlcserélő. (ezt most nem olyan szépen fejeztem ki)
süti beállítások módosítása