ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

elképesztőenrettenetesgigakemény

2012.07.03. 12:19 csavarhuzo77

hétvégém volt. az alap adott volt a rekkenő hőséggel, nem nagyon kell ecsetelni szerintem. így már a péntek reggeli munkába érkezés is fárasztó volt önmagában. de valahogy a nyári nagyjavítás finisének tempóját sikerült túlélni, néhány liternyi izzadság árán. na de a lényeg csak ekkor kezdődött. délután esküvő. a jó előre bekészített öltönyt magamra illesztettem. a nyakkendőkötés már izzasztó volt. pedig előtte fürödtem. az sem volt egyszerű történet, mert a munkahelyi csőtörés miatt kérdéses volt, lesz-e víz. lett. nos így ingben, nyakkendőben öltönyben irány az esküvő. nem fáztam. a hajnalig tartó buliban persze a kellő mennyiségű szesz megtette hatását. még jobban izzadtam, csak már nem zavart.

kései/korai hazaérkezésünkkor egy szolid arcmosásra futotta csak, mert kádrekonstrukció zajlott, a fürdő használhatatlan. két órányi izzadt pihenés következett. minden voltam, csak friss és üde nem reggel fél hétkor, amikor indulnom kellett. várt az eurogames. melegolimpia, nem kell ezt szépíteni. 13 azaz tizenhárom mérkőzés. szellőztethetetlen poshadt, emberszagú sportcsarnok, 12 órányi sípolgatás. halál. aztán este tíz felé már kedvesemnél. mintegy 15 liternyi izzadás után végre zuhany. tiszta voltam, és aludtam.

a vasárnap nyugis, kölyöklátogatós, sütögetős, este eb-döntős volt. végre pihi. persze a döntő nem az én elképzeléseim szerint alakult. és persze nem aludtam ki magam rendesen. de persze tegnap foci, amit nem hagyunk ki. és persze a teremben nem működött a légkondi. 50 fok, semmi levegő. nyár, én így szeretlek!

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr604625774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása