ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

ha végre itt a nyár... I.

2011.06.27. 07:54 csavarhuzo77

akkor az idő nem feltétlenül meleg. de legalább mozgalmas a hétvége. pénteken kezdődött a jól beharangozott mefob strandröpivel, amit nem mosott el az eső. a helyszín nem éppen a leghangulatosabb strandröplabda helyszín, de a célnak mindenképpen megfelelt. a bme sporttelepe. leánykori nevén beac pálya. csak most külön választották az elte és műegyetem részt.

egészen gyors lefolyású volt az esemény. fél hétkor már hazafelé bandukoltam (pontosabban táncolni) és reggel fél kilencre mentem. a gazdaságilabb erősebb időkben ez három napos dzsembori szokott volt lenni.

szerencsére az időjárás tényleg kegyes volt. nem hogy nem mosott el az eső, de délelőtt még a nap is rendesen sütött. mivel végig nyugati irányba tekintve vezettem meccseket (amikor éppen nem fényképeztem), ezért a bal oldalamnak (ruha által nem fedett részein) színe is lett. az évek meg a rutin annyira felvértezett, hogy egész nap egyetlen játékos sem akart melegebb éghajlatra küldeni. igaz, a többieket sem. rendes társaság volt ez.

viszont a tisztességes strandröpi jelen volt. egészen látványos dolgokat produkáltak a lányok meg a fiúk. kis szerencsével jövőre már ismét szerencsésebb körülmények között lehet nekifutni az eseménynek. mert valahogy jobb az, ha egy ilyen tornát valami vízparton rendeznek meg. azért így is készült nem kevés fénykép. a rostán fennmaradt közel kétszáz. pár egészen elfogadhatóan sikerült. és nagyon élveztem a fotózást.

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr523017739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2011.06.27. 15:12:40

Valamikor, réges rég... imádtam ezeket a strand röpi játékot!(nyaraló helyeken, táborokban) Nagyon ment is, szerettem szerválni, de aláugrani is a labda alá és elkapni!... Ugráltam, mint egy makimajom, eredménnyel!!!:):)

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2011.06.28. 09:07:52

@ildsisy: sportolni sosincs késő? úgyhogy nem értem a múltidőt!
süti beállítások módosítása