ez is van...

tumblr, fotókkal: csavi52.tumblr.com
fotók:indafoto.hu/csavahuzo
e-mail:csavarhuzo77[kukac]gmail[pont]com
van még:fészbúk, msn, skype, hasonló baromságok

csip-csip...

szerintetek...

címszavakban...

ajándék (8) alvás (13) balaton (9) barátnő (5) betegség (6) bicikli (12) bkv (13) bl (8) blog (29) bringa (9) budapest (5) buék (5) buli (30) bulvár (5) csili (6) dexter (5) dunaferr (5) eb (21) élet (8) én (158) énblog (5) esküvő (5) eső (7) étterem (7) fáradtság (6) fellépés (7) fénykép (7) film (11) foci (106) fotó (10) fotózás (7) főzés (5) ftc (5) hellókarácsony (14) hétfő (5) hétvége (29) hideg (7) játékvezetés (33) jégkorong (5) kaja (6) karácsony (6) képek (8) kerékpár (7) magyar (6) magyarország (5) malb (5) máv (6) mefob (5) mozi (12) munka (54) nb1 (6) (6) nyár (8) nyaralás (6) olimpia (11) ősz (5) pálinka (5) pihenés (8) röpi (13) röplabda (68) sérülés (7) sör (18) spori (5) sport (29) statisztika (8) strandröplabda (13) szabadság (5) szalagavató (23) sztrájk (6) születésnap (9) tábor (5) tánc (56) tél (9) tűzvonalban (6) tv (11) vacsora (9) vb (6) video (5) # a múlt

jöjjön a tavasz

2011.02.18. 18:08 csavarhuzo77

jó lenne többet fényképezni. egyrészt, mert jó, másrészt meg, mert fényképezni jó, én meg különösen szeretek, másrészt meg ott az indafotós oldalam, meg a tumbli. pár képet ugyan ellőttem a héten, de ebben a szürke időben valahogy az sem az igazi. valahogy az elfogadható képek is nyomasztóak.

nem is véletlenül az erős lemaradásban levő tumblr-t is még napsütéses novemberi fényképekkel töltöttem fel. bezzeg ma, amikor lett volna téma, nem vittem magammal a fényképezőt. pedig a kicsik farsangján voltam. másodikosok a janikovszkyban, és mivel én tanítottam őket, illett ott lennem. zsu barátnőm osztálya, második éve tanítom őket farsangra, és hihetetlen jó fejek. először is egy év után simán megismertek és gyakorlatilag megsemmisítő támadást mértek rám, mikor beléptem a terembe.

nem magamat dicsérve, de nagyon ügyesek voltak. sokkal jobb volt, mint egy szalagavatós osztály. és a végén még meg is kérdezték, hogy "ugye, amikor majd megint lesz farsang, akkor majd megint te jössz tanítani janibácsi?"

lehet erre nemet mondani?

A bejegyzés trackback címe:

https://csavarhuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr442671028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2011.02.23. 08:38:35

Tavaly egyszer nem vittem magammal a fényképezőgépet, mérgelődtem is... és megfogadtam soha nem fogom otthon hagyni, mert mindig van valami amit le kell fotózni, sosem tudhatjuk mi... :)
Már csak a WC-be nem viszem a gépet. :)
süti beállítások módosítása